Intrebari frecvente

In baza unei rezervari confirmate de unul din reprezentantii Hermin Rent a Car , sunteti asteptat in Aeroport cu o pancarta care contine numele companiei noastre “Hermin Grup”.

Garantia difera de la masina la masina deoarece este stabilita ca valoare egala cu fransiza asigurarii casco . Masinile se pot inchiria si fara garantie in anumite conditii .

Sunt mai multe situatii in care se poate retine garantia . Dintre acestea amintim cel mai des intalnite situatii:

1. Avarii aparute pe auto  in timpul inchirierii.

2. Predarea autoturismului fara combustibil

Pe perioada inchirierii aveti incluse urmatoarele asigurari:

1.Asigurare de raspundere Civila Auto (RCA – asigurare obligatorie)

2.Asigurare Full casco cu fransiza (fransiza difera in functie de masina inchiriata)

In cazul in care indepliniti conditile pentru inchiriere fara garantie , veti avea inclusa asigurare fara fransiza .

Pe perioada inchirierii aveti asistenta tehnica 24/7 . In cazul in care apar defectiuni la masina inchiriata , ne contactati telefonic pentru a gasi o solutie de rezolvare, in cel mai scurt timp posibil.
 

In urma unui accident anuntati telefonic un reprezentant Hermin Rent a Car.

1. Accident fara victime intre doua autoturisme se va intocmi constatul amiabil , dupa care vom avea nevoie de actele celelalte parti implicate in copie xerox (buletin, permis de conducere, talon si asigurare)

2. Accident cu victime sau in care sunt implicate mai mult de doua masini se va anunta politia .

 



 
phone whatsapp
Reincarcare
Incercam sa va reconectam la Server...

Reincarcare
Incercam sa va reconectam la Server...

Reincarcare
Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare. Reincarcare 🗙